poniedziałek, 20 sierpnia 2018

minimalnie

Powinni ukrócić tą patologię co nie robią, bo im się nie opłaca, bo socjal dostaną, a konkubent z reichu przywiezie ojro. Ciesz się, ze masz męża, bo nie znasz dnia i godziny, zawsze może wymienić cię na lepszy model.Bo lepiej we dwóch. Przyjdzierz do domu mąż ci pomoże. Albo dzieci odbierze albo obiad podgotuje. Albo wyrzuci śmieci. A samotna matka. Robi wszystko sama. Nie ma wsparcia. Mąż nie wesprze dobrym słowem nie zabierze na wakacje.Ten program jest niesprawiedliwy.Ale zwróćcie uwagę na fakt,że miał on celu zwiększyć dzietność w Polsce.Nie ważne jak,z kim czy z iloma ma się dzieci.Wazne że się rodzą.A teraz te kontrole to sposób na kolejny etap "uszczelniania" programu 500+. Bo prawda jest taka że PiS naobiecywal ludziom złote góry a kasy brak ;-) Wszystkie które narobiły sobie dzieci dla tego programu zostaną na lodzie, bo ustawia tak przepisy że tylko nieliczni dostanąJa jestem samotną, ale pracującą matką. Nigdy nie dostałam żadnego zasiłku ani pomocy od państwa z wyjątkiem ulgi podatkowej. 500+ mi nie przysługuje bo nieznacznie przekraczam wymagany dochód.Też byłam samotną matką z dwójką dzieci, akurat miałam wynagrodzenie trochę wyższe niż wymagane było do rodzinnego, zabrano mi rodzinne, wtedy rodzinne wynosiło ok.50 zł, również sędzina obniżyła mi alimenty, z 200 zł na 50 zł na dziecko, bo przecież tatuś ma gorzej niż my. Nigdy od Państwa nie dostałam żadnego dodatku a wręcz przeciwnie jeszcze zabierano mi tylko dlatego, że zarabiałam troszkę więcej niż minimalne wynagrodzenie amotna matka mająca czwórkę montaż klimatyzacji dzieci mieszka w naszej Wspólnocie Mieszkaniowej , tatus owszem jest i to nie jeden , ale i ona i on są tak sprytni , że mija się na schodach z paniami z MOPSU...mają na papieroski , piwko , komputer az warczy od gier , dzieci są w przedszkolu , szkole i w pokoju kolo mamusi...ani ona ani tatus nie pracują , wystarczy wychowawczy i 3 razy 500+ aby smaić się tym co pracują w twarz.Nie placą za mieszkanie , MOPS utrzymuje z naszych podatków...fajnie mają i dzieci maja cudowny wzorzec rodziców grajacych w gry zamiast idących do pracy To ile dostajesz od państwa tak naprawdę nie zależy od tego czy wychowuje sz samotnie dziecko czy nie tylko od tego jak dobrym jesteś kombinatorem. Znam wielu, którzy pensję biorą pod stołem i tym samym łapią się na dodatki od państwa.Ja też jestem samotną matką, na dodatek bezrobotną. Zasiłek w Polsce mi nie przysługuje bo przekroczyłam dochody ( otrzymałam spadek po swoim ojcu ). Za to przysługuje mi zasiłek z Niemiec - tylko dlatego, że ojciec dziecka wyjechał do Niemiec i tam pracuje. I jak tu nie kochać Niemców? W moim bloku mieszka młoda mama również z trójką dzieci - najstarsze dziecko ma może z 10 lat a dwójka pozostała pięć i dwa latka. Mama nie pracuje, włosy zielono-różowo - fioletowe, samochód, rozrywki itd. Przyjeżdżają tatusiowie co niedziela to inny, żyć nie umierać. A może chodzi o tą samą osobę. Samotną matką to była moja śp. teściowa. Chłopak ją porzucił, rodzina wyklęła i z domu wypędziła. Była bezdomna, bez rodziny, bez pieniędzy, całe życie ciężko pracowała. Sama dziecko wychowała. Znikąd pomocy. Upokorzenie, wzgardzenie przez otoczenie i rodzinę. Minęło 50 lat i teraz jest zupełnie inaczej. Facet znalazł inną miłość jak byłam w ciaży. Przez 17 lat sama wychowuję dziecko. Rodzina daleko i jeszcze biedniejsza ode mnie, wiec wsparcia nie mam. Ale pracuję. Za 1,8 tys na ręke. Wiec zasiłki żadne mi się nie należą ani pomoc z opieki. alimenty 300 zł. Płaci przez komornika. Opieka społeczna leży w tym kraju, są pieniądze na patologie, alkoholików, oszustów nie ma na niepełnosprawnych i naprawdę biednych. Sprawdzają po domach czy nie ma męskich rzeczy ;-) wystarczy w szkole z nauczycielką pogadać albo z dziećmi. Z sąsiadami. zrobić najazd o 6 rano, tak z 3 x w miesiącu. a poza tym w przypadku oszustwa powinny być bardzo dotkliwe kary. Tak żeby nie opłacało się ryzykować. Bo to oszukiwanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz