niedziela, 1 października 2017

proste

Okrągła umywalka "tyłek" ma raczej prosty, chyba że to jakiś model w postaci okrągłej miski. Na zdjęciu nie zwracaj uwagi na ten cały kram i perfumerię. Nie mamy jeszcze szuflady pod spodem i szafek w łazience . Najwięcej pracy będzie przy takim rozrysowaniu płytek i ewentualnie dekorów, aby nie zrobić haosu stylistycznego. My przy samodzielnym projektowaniu stwierdziliśmy, że trzeba czasem iść na kompromis z samym sobą. Tutaj od początku do końca wszystko wykonały te łapki,Fajnie i funkcjonalnie -najbardziej podobają mi się te półeczki z boku - wygodnie - wszystkie będą z drzwiczkami? Moje umywalki będą takie więc do ściany chyba nie da się ich dosunąć i trochę się boję że zawsze wokół będzie mokro - muszę jeszcze nad tym pomyśleć. U mnie szafki z boku ta czarna plama z lewej strony, pod lustrem i szuflada pod blatem, oraz w szczycie wanny 2 otwarte i u góry zamykane drzwiczki na ręczniki ( nie ma ich jeszcze w projekcie)Jak okrągłe to albo design albo funkcjonalność.... To podobnie jak ze szklanymi. Piękne gdy nieużywane : ). Podpowiem, że zawsze umywalka kwadratowa będzie miała większą powierzchnię i przez to będzie bardziej praktyczna od okrągłej. Prze to też zazwyczaj kwadrat jest droższy od koła. Półki nie będą zasłonięte. Staną tam pewnie jakieś "skarby morza", albo zostaną opakowania po skarbach z Sephory chyba masz rację - ja chcę przezde wszytskim funkcjonalnie - nie wiem co mi do głowy strzeliło z tymi umywalkami - bo tylko te mi się podobały, a jak czytałam nawet na tym forum to myślałam, że to takie gadanie jak z paterówką czy pietrówką - więc jednym okiem wpuszczałam, a drugim wypuszczałam a może jednak ktoś ma takie umywalki i nie narzeka... ( jeszcze się łudzę) dobrze zrozumiałam, macie instalację OC i zamiast jednostki zwykłe ( przemysłowe) odkurzacze i to tak samo działa? Ciekawy pomysł, chyba skorzystamy bo na końcu budowy już nam raczej na jednostkę OC nie starczy, a tym bardziej jeśli nie ma różnicy to po co?[/QUOTE] Jeszcze tego nie zrealizowalem, ale jestem na etapie instalacji wew i zamierzam sam zainstalowac. Rurki z posadzce PCV, albo gietkie peszle. Gniazda i szufelki jakies klimatyzacja Warszawa firmowe, jeszcze musze poszukac systemu. Rura 8-10m np. www.jula.pl Wlacznik nie musi byc jak dla mnie na samej rączce, moge spokojnie go sobie uruchomic przelacznikiem na scianie, takim jak do swiatla. Odkurzacz wg mnie spokojnie mozna zastosowac warsztatowy, Makita, Bosch czy inne.Troche inaczej podlaczyc elektryke, aby uruchamiac go przez wlacznik na scianie. a może jakiś owal ale bardziej praktyczny teraz mam kwadratową z cersanitu na szafce i mi się opatrzyła - choć faktycznie funkcjonalna to ona jest i mogę ją polecić tylko ja tak bardzo chciałam jakiś obły kształt.. Dopiero kliknąłem Twoje zdjęcie. Masz podobny plan łazienki w okolicach wanny jak my.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz